Het boeken van een binnenlandse vlucht op internet

28/1/2011 Het boeken van een binnenlandse vlucht op internet: Vandaag weer een nieuwsbrief verzonden. Vroeger waren we daar tien dagen druk mee omdat we max 300 mails per dag konden versturen en daarom moesten werken met afvinklijsten etc. Nu hebben we onze vrijwilligster Conny – in het dagelijks leven systeembeheerder- die ons softwarematig helpt met het versturen van de nieuwsbrief. We zijn enorm blij met haar en met haar kennis. Het scheelt ons bakken werk. Nathalie heeft vandaag weer een Dog Listener-consult. Ik kan hier wat administratie doen. Toen ik gisteren terugreed van de opnames, stortte ik in. Ik was helemaal stuk.

Vandaag schijnt het zonnetje en daarom ga ik straks met Martijn even lekker de natuur in, hondjes mee, even energie opdoen. Daarna maar eens kijken wat er in de koffer gaat. Nog twee dagen te gaan.

Het boeken van een binnenlandse vlucht op internet

Het boeken van de binnenlandse vlucht op internet is niet gelukt. Een boel ge-emmer, bellen, formulieren invullen en dan verschijnt er bij de laatste “Next” dat je niet met een Europese creditcard kunt betalen. Wat een mens-erger-je-niet-internetgruwel. We hebben besloten dat we wel zien hoe we er gaan komen. Desnoods huren we ergens een surfplank en peddelen we drie
vliegkwartier. Het is best zo.